Stel jouw vraag over dit nieuwsbericht

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meld je aan voor het Online Strategie Café

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Actueel

Veconet ontwikkelt creatieve campagne ‘Pump up the heat’

De warmtepomp is in opmars. Volgens een plan van onze regering moet Nederland in 2020 een van de duurzaamste landen in Europa zijn. De warmtepomp draagt bij aan dat doel. Woningbouwbeheerders, installateurs, onderhoudsmonteurs of adviseurs worden geacht kennis van warmtepompen te hebben. Maar wat als je die kennis niet hebt? Waar ga je die dan op doen en hoe vind je de weg in het grote aanbod aan cursussen en trainingen?

 

In opdracht van UNETO-VNI, ROVC en IW Nederland heeft Veconet de creatieve campagne en de website ‘pumpuptheheat.nl’ gerealiseerd die je antwoord geeft op al deze vragen. Als je weet wat je wilt kun je direct een keuze maken uit het aanbod dat modulair is opgezet. Je ziet meteen hoe lang een cursus duurt, door wie deze wordt gegeven en wat de kosten zijn. Is het voor jou nog niet duidelijk welke training je het beste kan gaan volgen? Geen nood, de keuzehulp op de website leidt je zonder veel moeite naar de juiste cursus of training.

 

 

Ondernemersorganisatie
De leerlijn ‘Pump up the heat’ is opgezet door UNETO-VNI, de ondernemersorganisatie voor de installatiebranche en de technische detailhandel, in samenwerking met diverse andere partijen. In de door UNETO-VNI, OTIB, ROVC, Installatiewerk en NVKL en diverse andere partners ontwikkelde warmtepompopleiding leerlijn komen alle facetten van de techniek en toepassingen aan bod.

 

Green Deal Warmtepompen
De lancering van de website valt samen met de ‘Green Deal Warmtepompen’ die de installatiebranche op vier september met de overheid sloot. Deze deal houdt in dat er in de komende vijf jaar 6.000 monteurs zullen worden opgeleid om warmtepompen te kunnen plaatsen en onderhouden. Minister Eric Wiebes en UNETO-VNI voorzitter Doekle Terpstra bekrachtigde deze deal met hun handtekeningen onder de afspraak. Sindsdien is het internet een informatieve en heldere website rijker. Kijk op pumpuptheheat.nl en ervaar zelf hoe eenvoudig het is om de juiste opleiding te vinden om jouw carrière in de installatiebranche klaar te stomen voor de toekomst zodat jij kunt helpen om Nederland een van de duurzaamste landen van Europa te laten zijn in 2020.

 

De lancering van ‘Pump up the heat’ valt samen met de ‘Green Deal Warmtepompen’ die de installatiebranche op vier september met de overheid sloot.

Meer actuele

Berichten

Een Weegbaas met Veconet

16 november 2018

Wegen is weten. En dat moeten alle slagers zich realiseren, vond Weegbaas. Daarom ontwikkelde Veconet de gehele advertentielijn voor...

Veconet sponsor JCI College Tour

21 augustus 2018

JCI Ede is, als onderdeel van Junior Chamber International, dé plek waar jonge ondernemende mensen tot 40 jaar elkaar...

BBQ Bier is culinaire aanvulling

23 juli 2018

Bier-spijscombinatie krijgt steeds meer aandacht van topchefs Ede, 23 juli 2018 – Bij de barbecue drinkt de Nederlander graag een...

[BLOG] Google AdWords wordt vanaf 24 juli Google Ads

12 juli 2018

Al jaren wordt er gebruik gemaakt van Google Adwords. 27 juni 2018 is Google Ads gepresenteerd als opvolger van...

Meer nieuws

Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Iedere maand zullen we je op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen en trends, speciaal voor ondernemers!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Partner Wordpress
Partner Hosting Formule
Partner Hosting Formule
Partner Hosting Formule
Partner Lightspeed
Partner Klanten vertellen