Kleurrijke verhalen is een campagne van Plantion, gericht op de consument. Veconet en Lukkien werkten samen aan een sterke online presentatie van de actie met video’s, een storelocator en een kortingscodemodule.

 

Lukkien kreeg van Plantion de opdracht om het artwork te maken en de campagne uit te denken. Niet lang daarna kreeg Veconet de vraag om de online omgeving in te richten. Om gemakkelijk en snel te werken is gebouwd in WordPress. Tegelijkertijd moest er veel vrijheid zijn om iedere pagina anders in te richten, op basis van het artwork. Hier komt de expertise van Veconet heel goed van pas. Een website die met enkele klikken compleet van uiterlijk verandert, maar toch gemakkelijk te bedienen én herkenbaar blijft.

 

Bijzonderheden:

– Online strategie is samen met de partners uitgestippeld

– Pagina’s zijn volledig aanpasbaar in look and feel: veel ruimte voor artwork

– Koppeling met database voor het invoeren en checken van actiecodes

 

Ellis van Verseveld, Manager Marketing en Communicatie bij Plantion waardeert de goede samenwerking en het strakke resultaat. “We kennen Veconet al langer, de samenwerking bevalt ons heel goed. Jong team, denkt mee, continu scherp. Voor dit project schakelden we ze in om de website aan te passen, interactieve elementen in te voegen en de code strak te trekken. Veconet maakt goede analyses en heeft korte lijnen, dat maakt het voor mij als Manager Marketing en Communicatie prettig schakelen. Het resultaat: een goede oplossing, gedacht vanuit de bezoeker en makkelijk aan te passen voor de eigenaar.”
Kijk voor het resultaat op www.kleurrijkeverhalen.nl