Stel jouw vraag over dit nieuwsbericht

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meld je aan voor het Online Strategie Café

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Actueel

Onbeschaft: dé culinaire beleving op de bouwplaats

Culinair entertainer Henk van Keulen zet de bouwwereld op z’n kop. Alles is bizar aan de kokende bouwvakkers. Hamburgersaus uit de kitspuit, smoking-BBQ op een cementmolen en spareribs-op-maat van de cirkelzaag. Henk van Keulen lanceert het concept Onbeschaft en wordt nu al overvallen door de massale interesse.

 

Het concept, dat Henk uitwerkte in samenwerking met Veconet, begon als wild idee op een avond. Henk doet niets liever dan heerlijk koken. Henk: “Tijdens mijn jaren in de horeca heb ik al van alles voorbij zien komen. Lekker koken is een basisvoorwaarde om ieder evenement en feest tot een succes te maken. Dat doen we met duurzame, biologische en lokale ingrediënten. Maar de beleving zit in de gewaagde combinatie van kwaliteitsgerechten én entertainment. Die maakt de beleving spectaculair.”

 

Herkenning
Het concept Onbeschaft bestaat uit een complete roadshow boordevol over-the-top verrassingen, passend bij kleine en grote events. Zo’n beetje alle elementen uit de bouwwereld komen aan bod in de show die Henk met zijn team opvoert. Natuurlijk een schaftkeet die compleet is uitgerust met alles wat een BBQ-show nodig heeft. Het leuke is de herkenning die Henk tot stand brengt bij zijn publiek. Werkgevers zoals aannemers en opdrachtgevers willen hun bouwvakkers graag bedanken op originele wijze. Meestal treedt Henk daarom op in de omgeving van de bouwplaats bij start bouw, oplevering of het bereiken van het hoogste punt.

 

Bier
Stefan Verschoor, reclameman en bedenker van BBQ-bier haakt ook aan bij het concept. Stefan: “We ontdekten dat een goed stuk vlees eigenlijk geen bijpassend bier heeft. Bij Onbeschaft schenkt Henk daarom ons heerlijke BBQ-bier op de tap en op de fles waarbij de smaak van het stoere vlees echt tot zijn recht komt. De eerste events op bouwterreinen waren al een groot succes. We krijgen inmiddels ook aanvragen van doe-het-zelf-zaken, bouwbeurzen en personeelsfeesten.“

 

Behoefte
Onbeschaft blijkt een succesvol idee. Op basis van een aantal optredens blijkt dat dit concept in een grote behoefte voorziet. Er staan al evenementen met meer dan 800 bezoekers op het programma. Henk is al druk en krijgt het drukker. “Dat is waar we het voor doen. Juist in deze wintertijd wordt een lekkere warme hap op de bouwplaats bijzonder gewaardeerd”, besluit Henk van Keulen die zichzelf met bouwhelm, werkbroek en grof gereedschap onvergetelijk maakt.

 

Meer actuele

Berichten

Nieuwe website voor Filamat Betonbeschoeiing

20 december 2018

'Betonrevolutie langs het water.' Filamat heeft als missie om bij te dragen aan duurzame waterrijke en stedelijke gebieden. Gijs...

Een Weegbaas met Veconet

16 november 2018

Wegen is weten. En dat moeten alle slagers zich realiseren, vond Weegbaas. Daarom ontwikkelde Veconet de gehele advertentielijn voor...

Veconet ontwikkelt creatieve campagne ‘Pump up the heat’

18 september 2018

De warmtepomp is in opmars. Volgens een plan van onze regering moet Nederland in 2020 een van de duurzaamste...

Veconet sponsor JCI College Tour

21 augustus 2018

JCI Ede is, als onderdeel van Junior Chamber International, dé plek waar jonge ondernemende mensen tot 40 jaar elkaar...

Meer nieuws

Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Iedere maand zullen we je op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen en trends, speciaal voor ondernemers!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Partner Wordpress
Partner Hosting Formule
Partner Hosting Formule
Partner Hosting Formule
Partner Lightspeed
Partner Klanten vertellen