Veconet heeft het Google Partner Certificaat behaald. Het Edese reclamebureau met online expertise laat ondernemingen groeien door de inzet van onder meer online strategie en webontwikkeling. Dankzij het certificaat kan het bedrijf klanten op dat gebied nog beter bedienen. Developers Daniël Doelman en Stefan Post volgden de training: Stefan: “Van dit certificaat heeft Veconet niet alleen zelf profijt; juist onze klanten plukken er de vruchten van.”

Dat websites gebruiksvriendelijk moeten zijn, weet iedereen. Wat dat inhoudt, verandert echter voortdurend. Een van de nieuwste trends wordt gevat in de term ‘mobile first’. Al meer dan 50% van het online verkeer verloopt via een mobiel device. Daarom is het belangrijk dat websites hierop aangepast zijn. Tijdens de training leerden Daniël en Stefan er alles over.

Ontwikkelen
Een andere trend, die eraan raakt, is die van de responsive website. Zo’n website op ieder scherm en elk device over heldere navigatie, optimale gebruiksvriendelijkheid en goede vindbaarheid. Of de bezoeker nu surft vanaf een laptop, tablet of desktop; dat maakt niet uit. Daniël: “Webontwikkeling is constant in beweging en dat neemt Veconet heel serieus.” Het Google Partner Certificaat laat zien dat de kennis van de developers up-to-date is.

Onderhouden
Het bedrijf volgt de online ontwikkelingen al sinds de oprichting in 2003 op de voet. Alleen zo kan Veconet websites opleveren die leiden tot maximale conversie, vindt Stefan. “Bedenken, ontwikkelen en onderhouden: dat is wat we doen. Dat laatste kan op de lange termijn alleen als je op de hoogte blijft. Dankzij trainingen als deze blijven we onze klanten ook in de toekomst optimaal bedienen.”