Wie is Velthuizen Keukens?

Eind 2018 lanceerde Velthuizen Keukens uit Woudenberg de nieuwe website. Helemaal aangepast aan de wensen van deze tijd en bovendien gemakkelijk up-to-date te houden. Bert van Velthuizen is blij met Veconet als partner. Hij vertelt over de mooie samenwerking.

“Veconet weet wat ondernemen is, Stefan is zelf een echte ondernemer. We hebben in de loop van de tijd heel wat gespard. Niet alleen over marketing en online uitstraling. Ook over bedrijfsstrategie, sfeer in de showroom en andere zaken die bij een startende ondernemer spelen,” aldus Bert.

Velthuizen Keukens is een familiebedrijf uit Woudenberg. Acht jaar geleden startte mede-eigenaar Bert van Velthuizen deze onderneming samen met zijn broer. Alles aan ondernemen was nieuw voor hen. Toen Bert van Velthuizen met Stefan Verschoor en het team van Veconet in contact kwam, was dat volgens hem een verademing.

Alles klopt
Bij de start hebben we zoveel mogelijk voor het bedrijf uit handen genomen. Bert vertelt verder: “Veconet zorgt dat alles klopt. Dat deden ze toen, en nu nog steeds. Veconet kent ons bedrijf zo goed: zij coördineren al onze marketingactiviteiten, in samenwerking met onze eigen marketingmedewerker. Ze zijn vanaf het begin nauw betrokken, dus we kennen elkaar goed en hebben aan een half woord genoeg.”

Gerust hart
Bert houdt van directe communicatie. “Veconet hoort het direct wat ik ergens van vind. Mooi of niet mooi, wel of niet passend. Het team van Veconet neemt mijn feedback erg serieus. Zij denken kritisch mee, vragen door. Zij gaan een stap verder voor de klant en komen proactief met nieuwe ideeën. Dat is ook de reden waarom ik het uitbesteed. Aan Veconet laat ik het met een gerust hart over.”

Stap voor stap
Onze klanten zoeken een partner die begrijpt wat de dilemma’s zijn en willen daarmee verder geholpen worden. Veconet helpt Velthuizen Keukens keer-op-keer succesvol vooruit. Bert zegt: “Een business bouwen doe je zelf, maar een sparringpartner van niveau helpt enorm. Wat Veconet eigenlijk doet is mee-ondernemen. Ze voelen het goed aan als we aan een volgende stap toe zijn. Stap-voor-stap naar een mooi resultaat!”

Meer over dit project

Je kent het wel: berichten met 800.000 likes en video’s met 60.000 reacties. Het zijn de berichten die viral zijn gegaan via social media. Fantastisch voor het bereik natuurlijk. Toch kunnen de gevolgen zeer groot zijn. Want, hoe spring je ermee om als je ineens duizenden berichten hebt om op te reageren? Naast onze online en offline-producten die we voor Velthuizen Keukens verzorgen was ook dit voor ons een uitdaging. Daarover vertellen we je hieronder graag meer.


Enkele cijfers
  • 9,8
    Score op Qasa
  • 20%
    Maakt afspraak via de website
  • 25+
    Medewerkers

Kleurgebruik

  • #bcc8a9
  • #5e696d
  • #f5f1ee
  • #000000
  • #ffffff
  • #9a8a84

Typografie

  • Open Sans abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
  • Open Sans abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
  • Open Sans abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

Facebookcampagne bereikt ruim 1 miljoen mensen

Velthuizen Keukens bestond recent 5 jaar en voerde daar al een jaar actie voor. Wij hebben daarvoor acties uitgedacht en de middelen verzorgd. We zetten bijvoorbeeld een actiepagina op en ontwikkelde promotiemateriaal voor de verloting van een gratis keuken t.w.v. € 5.000,-. Om deze actie extra te laten sprankelen hebben we in samenwerking met creatief productiehuis Visual Chefs een promotievideo opgenomen waarin we op ludieke wijze de winnaar van de actie bekend maakten.


Enkele cijfers
  • 1.000.000+
    Bereik
  • 16.000+
    Keer gedeeld
  • 9.000+
    Pagina likes

Velthuizen Keukens gaat viral

We zetten social media in als kanaal voor het promoten van de actiecampagne en de uitreiking van de cheque. Eén van de geplaatste berichten voor Velthuizen Keukens ging volledig viral. Wat als een aankondiging van de uitreiking van de cheque t.w.v € 5.000,- was bedoeld, werd door de mensen gezien als nieuwe deel-, like- & winactie. Het gevolg? Een bereik van ruim 1 miljoen personen binnen 3 dagen.

Viral aandacht omzetten naar positieve reacties

In samenwerking met Visual Chefs hebben we diezelfde middag nóg een video opgenomen, in de vorm van een nagebootste, humoristische persconferentie. Hierin kondigde mede-eigenaar Johan van Velthuizen aan dat de spontaan ontstane deel-, like- & winactie een echte campagne zou worden, waarin Velthuizen Keukens nogmaals een keuken t.w.v. € 5.000,- verlootte. Binnen een dag had de video al meer dan 1,3 duizend likes en stonden er ruim 400 reacties bij. Ook werd dit bericht duizenden keren gedeeld. Het resultaat? Ruim 9.000 extra pagina-likes voor Velthuizen Keukens. De oplossing werd ontzettend gewaardeerd en leverde veel positieve reacties op. Klik hier om naar de Facebookpagina van Velthuizen Keukens te gaan.

Wil jij ook online impact genereren? Wij helpen je graag met ludieke acties die passen bij jouw organisatie. Daag ons creatieve team maar uit, we zullen je verrassen!

Ook zo'n mooi project starten? Neem snel contact op met Jelle van Vliet

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Slimme en tent-specifieke offerteformulieren

Dé specialist op het gebied van tenten verhuren

Donselaar Tenten

Bekijk deze case