De opmars van automatiseren van marketingprocessen

Marketing Automation gaat om de koppeling van CRM (customer relationship management) met een CMS (contentmanagementsysteem). Dankzij deze koppeling krijg jij inzicht in de klanten en prospects die geïnteresseerd zijn in specifieke (online) onderwerpen. Dankzij deze koppeling heb je realtime inzicht en zorg je eenvoudig voor goede opvolging van leads. Het aanbod van marketing-automationsoftware is groot. Er zijn softwarepakketten voor:

  • E-mailmarketing;
  • Campagnemanagement;
  • Contentmanagement;
  • Web tracking & analytics;
  • Leadmanagement;
  • Social media marketing

Softwarepakketten
Veel van de pakketten worden in combinaties aangeboden. Daarnaast spelen de commerciële doelstellingen (huidig en toekomstig), de bedrijfsgrootte, het beoogd aantal gebruikers en het aantal locaties een belangrijke rol bij de uiteindelijke keuze. Wij helpen je de juiste software te vinden en in te regelen, om slim gebruik te maken van Marketing Automation.


Ik wil meer informatie over:
Marketing automation

Onder genot van een kopje koffie kennis maken met onze specialist Stefan Post? Vul onderstaand formulier in dan zullen we contact met je opnemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Marketinguitrol internationale vestigingen

Al ruim 10 jaar betrokken als marketingpartner

JK vloerverwarming

Bekijk deze case